KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hans Marjolein - WaarBenJij.nu KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hans Marjolein - WaarBenJij.nu

KL

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

27 November 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Naar KL
Na 2 onrustige nachten, de huisgenoten, meiden uit Singapore, waren wat onrustig. Maar ja het huisje is ook wel erg gehorig. Nog twee boeddhistische tempels, een Birmese en een Thai. De Birmese een soort Efteling met bambie’s en de Thai met draken en Boeddha’s. Gaan we weer naar Kuala Lumpur. Air Asia brengt ons daar met gezwinde spoed.
Een dagje KL. Little India, een museum, nog een aantal spulletjes voor thuis. De laatste inkopen, inpakken en naar de luchthaven. In de trein paniek. Niet bij ons maar bij een mevrouw. Haar bagage staat nog op het perron, en we rijden al. Geen noodrem, geen conducteur. Iedereen bemoeit zich er mee. Goede adviezen bij de vleet. De mevrouw heeft nog tijd genoeg om nog een keer heen en weer te reizen om haar spulletjes op te halen. Tot we er achter komen dat ze haar tas met chocolade en vergelijkbare spulletjes is vergeten. Niets geen koffer of zo zelfs geen paspoort alleen maar een plastic tas met chocolade. Pfffff. Gelukkig maar.
Voor de rest is het, het normale luchthaven gedoe. Wachten, inchecken, wachten taks free kopen. En dan nog 12.5 uur vliegen. Beetje slapen, want het is een nachtvlucht. Tegen 8 uur ’s ochtends zijn we thuis. Marjolein is verkouden. De jetlag kan beginnen…….